Ładowanie...

dr Robert Trybulski - tylko w nagłych przypadkach. (502 591 428)

Przedstawiamy Państwu naszą spersonalizowaną ofertę. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi propozycjami

Cryo 6 jest idealnym systemem do chłodzenia tkanek i skóry. Ważną właściwością terapeutyczną terapii zimnym powietrzem jest bezdotykowe chłodzenie. Zawartość pary wodnej w powietrzu zmniejsza się wraz z obniżeniem temperatury tak, że zimne powietrze urządzenia Cryo o temperaturze wyjściowej wynoszącej do -35° C zapewnia suchą terapię. Dzięki temu zminimalizowane jest ryzyko powstawania odmrożeń.

Terapia zimnym powietrzem sprawdza się w stanach bólowych układu mięśniowo-szkieletowego (ostre i przewlekłe), takie jak zapalenie stawów, zapalenie kaletki, zapalenie ścięgna, zapalenie pochewki ścięgna, zapalenie mięśni, gościec mięśniowo-ścięgnisty, nadmierne napięcie mięśni, zespół szyjny, zaburzenia po urazie z szarpnięcia, zespół lędźwiowy lub urazy (stłuczenia, naderwania, skręcenia) mięśni lub stawów, poprawa ruchomości, zmniejszenie bólu i zmniejszenie sztywności stawów w chorobach reumatycznych oraz reumatoidalnym zapaleniu stawów (gościć przewlekły postępujący), choroby neurologiczne w celu zmniejszenia spastyczności (np. stwardnienie rozsiane lub poudarowe porażenie połowicze) Terapię zimnym powietrzem można łączyć w różnorodny sposób z innymi metodami leczenia, np. w celu poprawy terapii ruchowej poprzez wcześniejszą aplikację zimna (15-20 min zimnego powietrza).

Jedną z wielu metod fizjoterapii szczególnie stosowaną w celu leczenia dolegliwości bólowych towarzyszących chorobie zwyrodnieniowej kręgosłupa, stawów obwodowych, złamań, ran, porażeń mięśni, odnowie biologicznej, i wielu innych jest fizykoterapia. Fizykoterapia właściwie stosowana nie wywołuje skutków ubocznych. Chociaż istnieją naukowe podstawy wyjaśniające jej działanie, to skuteczność fizykoterapii jest często tematem dyskusji szczególnie wśród terapeutów manualnych.

W fizykoterapii wykorzystuje się bodźce fizyczne pochodzenia naturalnego ( np: słońce, klimat, woda, itp) lub sztucznego (np: pole magnetyczne) celem wwolania określonych efektów leczniczych. Wskazania do fizykoterapii sa ogromne i jest to najbardziej dynamicznie rozwijajaca sie część fizjoterapii dostarczając każdego roku nowe narzędzia pracy fizjoterapeutom.

Kinezyterapia (gr. kinesis – ruch) – leczenie ruchem, Podstawą jej są odpowiednio zaplanowane ćwiczenia ruchowe oparte o indywidualne deficyty ruchowe pacjenta Ruch staje się środkiem leczniczym, mającym wpływ na cały organizm. Zadaniem kinezyterapii jest maksymalne usunięcie niesprawności fizycznej i przywrócenie jak najlepszego możliwe poziomu sprawności ruchowej. Trening może mieć charakter zarówno neurorehabilitacji poudarowej jak i medycznego treningu sportowego opracowanego dla zawodników różnych dyscyplin sportowych czy też korekcji wad postawy .

Medycyna manualna jest znana we wszystkich krajach świata odtysięcy lat. W USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandiiod ponad 100 lat istnieją szkoły wyższe chiropraktyki i osteopatiio programie podobnym do naszych akademii medycznych, ale z dodaniem kilku tysięcy godzin nauczania procedur manualnych.

Leczenie manualne w tych krajach jest oficjalnie uznane i opłacane przez narodowe fundusze zdrowia, a pacjent ma prawo do domagania się takiej formy leczenia. Istnieje bardzo wiele szkół i koncepcji terapii manualnych ale ich wspłólnym mianownikien jest zawsze biomechanika i anatonia czynnościowa.

Nagłe przypadki 502 591 428