Ładowanie...

dr Robert Trybulski - tylko w nagłych przypadkach. (502 591 428)

Oferta Winback

Przedstawiamy Państwu naszą spersonalizowaną ofertę. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi propozycjami

Winback

Winback oferuje jedną z najskuteczniejszych i najbardziej innowacyjnych technologii wykorzystywanych przez fizjoterapeutów, osteopatów oraz lekarzy pracujących w środowisku sportowym, która wspomaga regenerację układu mięśniowo-szkieletowego. Efekty terapeutyczne to działanie przeciwbólowe, wspomaganie odzyskania utraconego zakresu ruchomości oraz stymulacja naturalnych mechanizmów regeneracyjnych ludzkiego organizmu, a tym samym wspieranie błyskawicznej rehabilitacji narządu ruchu.

Urazy sportowe (skręcenia, stłuczenia, zespół łokcia tenisisty, golfisty, dysfunkcje ścięgna Achillesa, zapalenie rozcięgna podeszwowego, choroba zwyrodnieniowa stawów, obrzęki pourazowe, pooperacyjne, zespoły bólowe kręgosłupa, stany zapalne, blizny. Terapeuta wykorzystuje dwie elektrody, z których jedna jest elektrodą czynną (pojemnościowa/ rezystywna) a druga elektrodą dyspersyjną (neutralną). Podczas zabiegu pacjent odczuwa delikatne ciepło w obrębie tkanek poddawanych leczeniu (lub stosuje się miejscowo działanie nietermiczne jeśli występuje lokalnie stan zapalny).

Jedną z wielu metod fizjoterapii szczególnie stosowaną w celu leczenia dolegliwości bólowych towarzyszących chorobie zwyrodnieniowej kręgosłupa, stawów obwodowych, złamań, ran, porażeń mięśni, odnowie biologicznej, i wielu innych jest fizykoterapia. Fizykoterapia właściwie stosowana nie wywołuje skutków ubocznych. Chociaż istnieją naukowe podstawy wyjaśniające jej działanie, to skuteczność fizykoterapii jest często tematem dyskusji szczególnie wśród terapeutów manualnych.

W fizykoterapii wykorzystuje się bodźce fizyczne pochodzenia naturalnego ( np: słońce, klimat, woda, itp) lub sztucznego (np: pole magnetyczne) celem wwolania określonych efektów leczniczych. Wskazania do fizykoterapii sa ogromne i jest to najbardziej dynamicznie rozwijajaca sie część fizjoterapii dostarczając każdego roku nowe narzędzia pracy fizjoterapeutom.

Kinezyterapia (gr. kinesis – ruch) – leczenie ruchem, Podstawą jej są odpowiednio zaplanowane ćwiczenia ruchowe oparte o indywidualne deficyty ruchowe pacjenta Ruch staje się środkiem leczniczym, mającym wpływ na cały organizm. Zadaniem kinezyterapii jest maksymalne usunięcie niesprawności fizycznej i przywrócenie jak najlepszego możliwe poziomu sprawności ruchowej. Trening może mieć charakter zarówno neurorehabilitacji poudarowej jak i medycznego treningu sportowego opracowanego dla zawodników różnych dyscyplin sportowych czy też korekcji wad postawy .

Medycyna manualna jest znana we wszystkich krajach świata odtysięcy lat. W USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandiiod ponad 100 lat istnieją szkoły wyższe chiropraktyki i osteopatiio programie podobnym do naszych akademii medycznych, ale z dodaniem kilku tysięcy godzin nauczania procedur manualnych.

Leczenie manualne w tych krajach jest oficjalnie uznane i opłacane przez narodowe fundusze zdrowia, a pacjent ma prawo do domagania się takiej formy leczenia. Istnieje bardzo wiele szkół i koncepcji terapii manualnych ale ich wspłólnym mianownikien jest zawsze biomechanika i anatonia czynnościowa.

Nagłe przypadki 502 591 428