/Aktualności /Nowe usługi w naszym Centrum Medycznym

Nowe usługi w naszym Centrum Medycznym

21.02.2024

Rozszerzamy naszą ofertę o nowe usługi: blokada okołokręgosłupowa pod kontrolą RTG, blokada nerwów obwodowych pod kontrolą USG i termolezja wykonywana przez neurochirurga.

Centrum Medyczne Provita ma przyjemność ogłosić wprowadzenie nowych usług do swojej oferty, mających na celu zapewnienie pacjentom jeszcze skuteczniejszego leczenia bólu i dyskomfortu. Rozszerzamy nasz zakres procedur o trzy zaawansowane metody leczenia, które będą przeprowadzane przez doświadczonych specjalistów, wykorzystując najnowsze technologie obrazowania i techniki minimalnie inwazyjne.

1. Blokada okołokręgosłupowa pod kontrolą RTG - ta procedura jest dedykowana pacjentom zmagającym się z bólem kręgosłupa, oferując szybką i celowaną ulgę. Dzięki zastosowaniu rentgenowskiego obrazowania w czasie rzeczywistym, lekarze mogą z precyzją lokalizować źródło bólu i aplikować leki przeciwzapalne bezpośrednio w jego obszarze.
  2. Blokada nerwów obwodowych pod kontrolą USG - jest to innowacyjna metoda leczenia bólu, która polega na zastosowaniu ultrasonografii do dokładnego zlokalizowania nerwów obwodowych odpowiedzialnych za przekazywanie sygnałów bólowych. Procedura ta umożliwia lekarzom precyzyjne dostarczenie leków przeciwbólowych, oferując pacjentom natychmiastową ulgę.
  3. Termolezja wykonywana przez neurochirurga - ta zaawansowana technika, stosowana do leczenia przewlekłego bólu, wykorzystuje kontrolowane dostarczanie ciepła do uszkodzonych nerwów, efektywnie blokując przekaz bólowy do mózgu. Procedura ta, przeprowadzana przez wykwalifikowanego neurochirurga, jest szczególnie skuteczna w przypadku bólu kręgosłupa, bólu nerwów obwodowych oraz innych trudnych do leczenia rodzajów bólu.

Wprowadzenie tych usług stanowi część naszego ciągłego zobowiązania do zapewnienia pacjentom dostępu do najnowocześniejszych metod leczenia, które są zarówno skuteczne, jak i minimalnie inwazyjne. W Centrum Medycznym Provita stawiamy na indywidualne podejście do każdego pacjenta, zapewniając opiekę na najwyższym poziomie. Zapraszamy do kontaktu z naszą placówką, aby dowiedzieć się więcej o nowych usługach i umówić się na konsultację z naszymi specjalistami.

Wróć do aktualności