/Oferta /Terapia zimnym powietrzem

Oferta terapią zimnym powietrzem

krio.jpeg

Cryo 6 jest idealnym systemem do chłodzenia tkanek i skóry. Ważną terapeutyczną właściwością terapii zimnym powietrzem jest bezdotykowe chłodzenie. Zawartość pary wodnej w powietrzu zmniejsza się wraz z obniżeniem temperatury tak, że zimne powietrze urządzenia Cryo o temperaturze wyjściowej wynoszącej do -35° C, zapewnia suchą terapię. Dzięki temu zminimalizowane jest ryzyko powstawania odmrożeń.

Terapia zimnym powietrzem sprawdza się w stanach bólowych układu mięśniowo-szkieletowego (ostre i przewlekłe), takie jak zapalenie stawów, zapalenie kaletki, zapalenie ścięgna, zapalenie pochewki ścięgna, zapalenie mięśni, gościec mięśniowo-ścięgnisty, nadmierne napięcie mięśni, zespół szyjny, zaburzenia po urazie z szarpnięcia, zespół lędźwiowy lub urazy (stłuczenia, naderwania, skręcenia) mięśni lub stawów. Terapia ta skutkuje poprawą ruchomości, zmniejszeniu bólu i sztywności stawów w chorobach reumatycznych oraz reumatoidalnym zapaleniu stawów (gościć przewlekły postępujący). Stosuje się ją również przy chorobach neurologicznych, w celu zmniejszenia spastyczności (np. stwardnienie rozsiane lub poudarowe porażenie połowicze). Terapię zimnym powietrzem można łączyć w różnorodny sposób z innymi metodami leczenia, np. w celu poprawy terapii ruchowej, poprzez wcześniejszą aplikację zimna (15-20 min zimnego powietrza).